Artykuł napisany przez 3:30 pm Bieganie, Ćwiczenia

Greens Peanut Butter Protein Balls

Składniki

1 filiżanka (170 gramów) zblendowanych płatków owsianych (kwiat owsa). Można zastąpić mąką migdałową lub mąką keto

3 miarki Athletic Greens

2 miarki (70 gramów) białka serwatki w proszku (o smaku czekoladowym, masła orzechowego lub waniliowym)

1 łyżka stołowa kakao w proszku

1 łyżka ekstraktu waniliowego

1 filiżanka PB fit masło orzechowe (16 łyżek suchego proszku zmieszanego z 1/2 filiżanki wody)

½ szklanki syropu bez cukru

Wskazówki

  1. Dodać wszystkie suche składniki do miski i wymieszać razem.
  2. Dodać mokre składniki i wymieszać razem używając łopatki lub drewnianej łyżki.
  3. Wyjąć łyżkę i uformować w kulki o średnicy około 1 1/2″. Powinno powstać około 20-25 w tym rozmiarze.
  4. Niech osiądzie w lodówce przez 30 min.
  5. Przechowywać w szczelnym pojemniku w lodówce.

Odżywianie

Kalorie na kęs – 62.5

Tłuszcz -1g

Białko – 8.5 gramów

Węglowodany – 4,5

Uwagi

Te szybko stają się jedną z moich przekąsek go-to, kiedy wiem, że będę miał pracowity dzień. Obciążone białkiem, niskokaloryczne i dające mi dodatkowy bonus w postaci codziennej porcji owoców, warzyw i superfoods.

(Visited 4 times, 1 visits today)
Close