Artykuł napisany przez 9:02 pm Depresja, Zdrowie psychiczne

3 klucze do znalezienia czasu na swoje cele!

Problem zaczyna się od myślenia w kategoriach posiadania czasu, a nie jego tworzenia.

Wszyscy mamy tyle samo czasu w ciągu dnia, ale to, co robimy z tym czasem i jak go wykorzystujemy, robi różnicę.

Nie możesz oczekiwać, że osiągniesz pożądane rezultaty, jeśli nie nadasz priorytetu temu, co je osiągnie.

Niezależnie od tego, czy chcesz napisać swoją pierwszą książkę, schudnąć czy założyć firmę, musisz uczynić priorytetem to, co da ci te wyniki!

Oto moje 3 klucze, które pomogą ci przerwać cykl „nie mam wystarczająco dużo czasu”.

Klucz nr 1: Zidentyfikuj, co tak naprawdę kryje się za twoim wewnętrznym monologiem „nie mam wystarczająco dużo czasu”.

Kilka lat temu miałam klientkę, która właśnie urodziła dziecko. Chciała wsparcia w utracie wagi, którą zyskała w wyniku ciąży. Kiedy zaczęła ze mną pracować, powiedziała mi, że z małym dzieckiem czuje, że jej dzień nie należy już do niej i naprawdę trudno byłoby jej znaleźć czas na wdrożenie planu odchudzania, który stworzyliśmy.

Zaczęliśmy więc burzę mózgów, aby zobaczyć, jak mogłaby „znaleźć” czas. Poprosiłem ją, aby po powrocie do domu zapisywała wszystko, co robiła w ciągu dnia, godzina po godzinie.

Następnym razem, gdy się spotkaliśmy, powiedziała: „Wstydzę się pokazać ci moje notatki”.

„Dlaczego?” zapytałem.

„Ponieważ wykonując to ćwiczenie zdałam sobie sprawę, jak łatwo się rozpraszam. Zaczynam coś robić, a potem coś innego przykuwa moją uwagę, więc zaczynam to robić i tak dalej, a pod koniec dnia zostaję z wieloma niedokończonymi rzeczami i czuję się niezadowolona” – odpowiedziała.

Innymi słowy, jej „brak czasu” był tak naprawdę jej „łatwym rozpraszaniem się”.

Co kryje się za twoim „brakiem czasu”?

Bądź ze sobą szczery.

Kiedy masz jasny obraz tego, co dzieje się z twoim czasem, łatwiej jest zdecydować, co chcesz uczynić priorytetem w swoim życiu.

Kiedy moja klientka zdecydowała, że jej córka i jej zdrowie są priorytetem, odkryła, że ma więcej niż wystarczająco czasu, aby opiekować się córką i dbać o własne dobre samopoczucie. Wszystko inne mogło poczekać lub zostać oddelegowane.

Klucz nr 2: Zorganizuj się

Aby móc znaleźć czas, musisz się zorganizować.

Nie będę cię okłamywać, zdrowe odżywianie, ćwiczenia i robienie wszystkich innych rzeczy, które są ważne w twoim życiu, wymaga czasu.

Dlatego musisz znaleźć na nie czas. Nie możesz iść na skróty!

Wyobraź sobie, co by się stało, gdyby twoje serce zdecydowało się pójść na skróty!

To, co robisz, aby być zdrowym, jest tak samo ważne, jak to, co robi twoje serce, aby nadal bić. Nie możesz pozostawić tego przypadkowi!

Marilyn, jedna z moich klientek, gotuje swój lunch na następny dzień każdego wieczoru przed pójściem spać.

Zdała sobie sprawę, że kiedy je domowe posiłki, czuje się usatysfakcjonowana i pełna energii; nie zmaga się z uczuciem senności w ciągu dnia, kłopotami trawiennymi lub brakiem równowagi nastroju, co zdarzało jej się, gdy jadała poza domem.

Postanowiła, że domowy obiad stanie się priorytetem w jej życiu i podjęła niezbędne kroki, aby tak się stało.

Czy wolałaby usiąść na kanapie i obejrzeć film, poczytać dobrą książkę lub nadrobić zaległości w mediach społecznościowych?

Oczywiście! Ale miała jasność co do tego, czego chce i jak chce się czuć, a ta jasność dała jej motywację. To prowadzi mnie do trzeciego klucza.

Klucz nr 3: Zaczynaj z myślą o celu

<h2> Aby było to warte twojego czasu, musisz być w stanie to zobaczyć!

Kiedy masz cel, zacznij od końca. Bądź tak konkretny, jak to tylko możliwe.

Kiedy rozmawiam z potencjalnym klientem po raz pierwszy, lubię zapytać go, jaki jest jego pożądany rezultat. I poczuć, jak by to było, gdyby już go osiągnęli!

Zamknij na chwilę oczy i poczuj, jak by to było, gdybyś osiągnął swój wymarzony cel.

Jak byś się czuł fizycznie, emocjonalnie i duchowo?

Jak czułbyś się we własnej skórze? Czy postąpiłbyś inaczej?

Czy postrzegałbyś siebie inaczej?

Jak wyglądałyby interakcje ze współpracownikami, przyjaciółmi, obecnym lub potencjalnym partnerem życiowym?

Jak wyglądałoby twoje wymarzone życie?

Ważne jest, aby pozostać w kontakcie z doświadczeniem swojego przekształconego ja, ponieważ zmiana oznacza, że będziesz robić rzeczy, których nie lubisz robić!

Mój przyjaciel i współpracownik Nory Pouncil mówi, że ludzie „myślą, że powinni kochać wszystko, co jest dla nich dobre, a kiedy tak nie jest, poddają się”.

Dlaczego?

Ponieważ sprawia im to dyskomfort.

Jeśli chcesz się uwolnić, musisz przestać mieć obsesję na punkcie kochania wszystkiego, co pomoże ci stać się najlepszą wersją siebie.

Kiedy przestajesz martwić się o kochanie wszystkiego, co leży w twoim najlepszym interesie, porzucasz myśl, że jeśli tego nie kochasz, możesz i powinieneś przestać.

Jeśli uwolnisz się od tego oczekiwania, będziesz w stanie stać się bardziej konsekwentnym i zbudować wiarę w swoją zdolność do osiągnięcia wszystkiego, co sobie zaplanujesz.

Coś magicznego dzieje się, gdy zabieram moich potencjalnych klientów w tę podróż… widzą, że jest to możliwe. Czy ty też to widzisz?

Jeden z moich trenerów powiedział mi kiedyś, że kiedy oferujesz ludziom transformację, musisz dać im znać, że są tego warci i że mogą dostać się na drugą stronę.

Oto ostatnia istotna wskazówka:

Musisz czuć się godny bycia zdrowym, bycia autorem, mówcą, właścicielem firmy, matką, małżonkiem, czymkolwiek, na co chcesz znaleźć czas.

Ważne jest, abyś wiedział lub przekonał się, że jesteś tego wart!

W przeciwnym razie nigdy nie znajdziesz czasu, nigdy się nie zorganizujesz i nigdy nie poczujesz się naprawdę zmotywowany.

Z mojego osobistego doświadczenia i obserwacji wynika, że sukces i zmiana zaczynają się od znalezienia czasu i zrobienia miejsca w swoim życiu i umyśle na to, co chcesz osiągnąć.

Hej, jestem Laure. Jestem klinicznym specjalistą ajurwedyjskim oraz trenerem jogi i medytacji i pracuję z kobietami, które chcą wyzwolić się z toksycznego myślenia, jedzenia i przyzwyczajeń, aby uwolnić kulę ognia, którą naprawdę są!

www.laurecarter.com

Instagram

Facebook

ZDOBĄDŹ KSIĄŻKĘ AUTORSTWA
ERIN FALCONER!

Erin pokazuje zapracowanym, przytłoczonym kobietom, jak robić mniej, aby osiągnąć więcej. Tradycyjne książki o produktywności – pisane przez mężczyzn – ledwo dotykają plątaniny kulturowych nacisków, które kobiety odczuwają, stojąc przed listą rzeczy do zrobienia. How to Get Sh*t Done nauczy cię, jak wyzerować trzy obszary swojego życia, w których chcesz się wyróżniać, a następnie pokaże ci, jak odciążyć, zlecić na zewnątrz lub po prostu przestać przejmować się resztą.

(Visited 8 times, 1 visits today)
Close