Mega szybka pizza w wersji fit!

Oto i ona, kolejna propozycja pizzy w wersji fit! Tym razem ekspresowa, prosta i przede wszystkim pyszna! Bez skomplikowanych składników! Niskokaloryczna, idealnie sprawdzi się na diecie!

Uwielbiam gotować… i uwielbiam jeść…. ale przede wszystkim jestem troszkę leniuszkiem i jeśli można zaoszczędzić czasu w kuchni to na pewno to zrobię 😀

Dlatego większość moich przepisów jest prosta i szybka, bo wole inaczej spędzać swój wolny czas! 🙂

Tym razem padło na pizzę, jakiś czas temu robiłam w wersji pełnoziarnistej z ciasta, zajrzyj tutaj.

A tym razem, miałam ochotę na pizzę .. taką na cienkim cieście, prawdziwie włoską, którą ubóstwiam!

A że do tego jestem w gorącej wodzie kąpana i musiałam ją zjeść tu i teraz, postanowiłam zrobić eksperyment i..

ciasto z ….

placka tortilli!

Dzięki temu zaoszczędzimy czas na lepienie ciasta… I kalorie z kupnej pizzy! 🙂

Wyszło niesamowicie smacznie, szybko i nisko kalorycznie!

Sama byłam w szoku,że jedna pizza była aż taka sycąca !

Z wielkim apetytem patrzałam na drugi placek, ale mój żołądek nie dał rady! 😀

I to wszystko na diecie redukcyjnej!

Bez wyrzutów sumienia, idealnie sprawdza się na kolację czy obiad!

Moja walka o sześciopak nie ucierpiała!

Bo dieta, żeby była skuteczna musi przede wszystkim smakować!

Być realna, musi opierać się na smakach, które lubimy!

Nie możemy się zmuszać do jedzenia, czegoś na co nie możemy spojrzeć… Bo wtedy na pewno się nie uda…

Zmieniamy swój styl życia, a skutkiem ubocznym będą uciekające kilogramy! 🙂

Do tego przepisu możecie wykorzystać mój przepis na pełnoziarniste tortille, które robi się w nie więcej niż 10 minut!

Albo użyć gotowych, kupnych z dobrym albo w miarę do przyjęcia składem… Chociaż wychodzę z założenia, że jeżeli jemy na co dzień zdrowo, to placek kupnej tortilli raz na jakiś czas nam na pewno nie zaszkodzi 🙂

Szczególnie, że w pieczywie, w którym nie zawsze mamy podane składy, ten skład nie wyglądałby lepiej…Pizze w restauracjach też często są robione z gotowego ciasta…

Od czasu do czasu jak najbardziej można, tym bardziej, jeśli dodanie tortilli z kurczakiem i warzywami czy pizzy z tortilli ułatwi nam stosowanie się do diety, to tym bardziej jestem na tak!

I u moich podopiecznych się to świetnie sprawdza, tym sposobem nie kusi ich wyjście na kebab czy pizze! 🙂

Najlepiej zawsze wybierać te produkty o najkrótszym składzie, bez stabilizatorów i konserwantów albo z ich jak najmniejszą ilością 🙂

Myślę, że za niedługo pojawi się taki produkt, do którego w 100% nie będzie można się przyczepić i polecać z czystym sumieniem, bo oferta zdrowszych produktów się powiększa!:)

Składniki na 1 porcje

1 placek tortilli

2 łyżki koncentratu pomidorowego lub passaty pomidorowej

pół kuleczki mozzarelli o obniżonej zawartości tłuszczu

1-2 ząbki czosnku

przyprawy: sól, pieprz, oregano, bazylia

ulubione dodatki (u mnie)

łyżka czerwonej fasoli

łyżka kukurydzy

pół cebuli

6-7 oliwek

Przygotowanie

Koncentrat pomidorowy wymieszaj z bazylią, oregano, odrobiną soli i pieprzu.

Przesmaruj placki, ułóż pokrojone dodatki i zapiecz w piekarniku nagrzanym do 180 stopni przez około 15 minut

Prawda, że prosto? <3

 

Smacznego! :)))

Wartość odżywcza 1 pizzy z moimi dodatkami

wartość energetyczna 352, 4 kcal

węglowodany 40,4 g

białko 21,4 g

tłuszcz 11,1 g

błonnik 6,1 g

Sama baza czyli tortilla + sos + mozzarella to 300 kcal! :)))

Jakie są Wasze ulubione dodatki do pizzy? :)))

 

 

 

Zakręcona dietetyczka z holistycznym i optymistycznym podejściem do świata
Posts published: 128

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

O mnie
Dietetycznie Zakręcona
Dietetyk do zadań specjalnych, z optymistycznym podejściem do życia, zarażam swoją pasją do zdrowego stylu życia! :))) Pokażę Wam, że dieta wcale nie musi być nudna, niesmaczna i trudna! A na pewno musi być pyszna, skuteczna i zdrowa!
Szukajka
Copyrights © 2015-2016 SUZETTE. All Rights Reserved.

Facebook