Witam Cię na moim blogu, gdzie poznasz pyszne, łatwe i dietetycznie przepisy :) Najnowsze i poparte dowodami naukowymi nowinki dietetyczne

Dietetyczne Rafaello :)

Czas na kokosowe szaleństwo! 🙂 Robi się coraz chłodniej…a chęć na słodycze wzrasta… I pojawia się zimowa oponka… 🙁 A tego na pewno nie chcemy… Czy musimy zrezygnować ze słodyczy, aby brzuszek nam nie urósł? Na szczęście nie! 🙂 Jedynie wybrać zdrowszą, lepszą wersje 🙂 Dzisiaj na celowniku dietetyczna wersja Rafaello 🙂

Według mnie o niebo lepsza od oryginału! :)))

I do tego banalne w wykonaniu :)))

Potrzebujemy jedynie 4 składników! :)))

Dietetyczne rafaelloSkładniki

1/2 szklanki kaszy jaglanej

szklanka mleka 2%

1 szklanka wiórek kokosowych

1-2 łyżki miodu

Sposób przygotowania

Kaszę płukamy w zimnej wodzie, następnie przelewamy wrzątkiem.

Zalewamy mlekiem i gotujemy na wolnym ogniu, aż będzie miękka.

Do ciepłej kaszy dodajemy wiórki kokosowe i miód.

Formułujemy kulki i obtaczamy je w kokosie.

I zostawiamy do wystygnięcia i wsadzamy do lodówki przynajmniej na godzine.

Chociaż najlepiej smakuje na drugi dzień 🙂

Jeśli macie migdały pod ręką dodajcie je w trakcie formowania kuleczek 🙂

Dietetyczne rafaello Z podanych proporcji wychodzi około 13 kuleczek 🙂

Smacznego! :)))

Jedna kuleczka jest tak sycąca, że nie da się wszystkiego zjeśc na jeden raz, także bez obaw o figurę! :))) Maksymalnie byłam w stanie zjeść dwie, a jestem słodyczoholikiem :))))

Wartości odżywcze 

Zakręcona dietetyczka z holistycznym i optymistycznym podejściem do świata
Posts published: 130

22 comments

  1. Ewa napisał(a):

    Hej, trafiłam na Twój blog całkiem przypadkiem, chciałam zrobić crumble, i pomyślałam, że znajdę może jakąś odchudzoną wersję.
    Sama czasami stoję nad przepisami i je odchudzam, a praktycznie za każdym razem, bo nigdzie nie mogę znaleźć przepisów, które by odpowiadały mojemu typowi odżywiania, a jest on dość radykalny. Czasami jestem zmęczona testowaniem jakiegoś nowego przepisu, który jeszcze sama muszę doprowadzić do zdrowszej wersji, a czasami i mniej kalorycznej, i oto jest Twój blog, tak jakbym znalazła osobę, która robi z jedzeniem to co ja! Nie wiem czy nie zlekceważysz tego komentarza, bo może i to zrobisz, ja sama nie zostawiam zazwyczaj komentarzy, bo i żaden blog dotychczas uważam, że nie był tego wart, ale naprawdę, Twoje przepisy są mega!! Już zrobiłam crumble, nie z rabarbarem, a z jabłkami, trochę zmienione, ale i tak wyszło pyszne, i przeczytałam kilka innych przepisów, które mi się spodobały, i mam zamiar przetestować jeszcze kilka! Naprawdę świetny blog, takiego szukałam 🙂 Oby było więcej przepisów 🙂 Powodzenia w prowadzeniu bloga, już kończę, bo też chyba źle się tak rozpisywać!

  2. Dietetycznie Zakręcona UrodowaFitManiaczka napisał(a):

    Hej 🙂 Dziękuję Ci serdecznie za ten tak miły komentarz! 🙂 Najmilszy jaki kiedykolwiek tutaj widziałam :)))) Cieszę się, że podobają Ci się moje przepisy i mój styl odżywiania 🙂 Ale rzeczywiście jak zakładałam bloga to każdy przepis na słodko msiał być kombinowany, bo niestety mało jest przepisów w zdrowszej wersji zawsze mi coś nie pasowało… A książki były oznaczone jako dietetyczne… Powiem Ci szczerze, że teraz jest mi lekko glupio, że tak rzadko publikuje, ale za niedługo otwieram gabinet- jestem dietetykiem 🙂 Ale powiem Ci, że takie komentarze daą takiego kopa motywacji 🙂 a zależy mi żeby moje diety i potrawy były smaczne, zdrowe i łatwe w przygotowaniu 🙂 Chcę pokazać, że da się zdrowo i nie tracić na smaku 🙂 Dziękuję jeszcze raz za miłe słowa 🙂 Jak masz jakiś pomysł co by tu odchudzić to czekam na inspiracje :)))

    miłego popołudnia :))))

  3. mr. white napisał(a):

    coś nie kleją się moje kuleczki, zobaczę co się stanie po wyjęciu z lodówki …
    nie wiem czy nie za późno dodałem wiórki i miód

  4. Dietetycznie Zakręcona Urodowa Fit Maniaczka napisał(a):

    I jak po wyjęciu lepiej? Najlepiej kleić je jak kasza jest jeszcze ciepła, a nawet lekko parząca 🙂 Ewentualnie można dodać więcej miodu, żeby się lepiej kleiło 🙂

  5. Ania napisał(a):

    Witam!Ja również przez przypadek weszłam na twój blog rafaelo wczoraj robiłam rewelacja .Robiłam też krem kokosowy dzieci się zakładały.Pozdrawiam i proszę o nowe przepisy .Ania

  6. Ania napisał(a):

    Rafaello jest pyszne

  7. Ania napisał(a):

    Witam serdeczne! Rafaello jest przepyszne robiłam wczoraj .Ja też przez przypadek znalazłam Pani blog jest super,pozdrawiam.

  8. Ania napisał(a):

    Rafaello przepyszne rewelacja pozdrawiam

  9. Alicja napisał(a):

    Kuleczki są pyszne… aż mam ochotę zjeść je wszystkie:)

  10. Ewelina napisał(a):

    witam serdecznie! właśnie zaczynam przygotowywać rafaello .
    chciałam się dowiedzieć czy jedna taka kuleczka będzie dobrą szybką przekąską po treningu ?

  11. Dietetycznie Zakręcona Urodowa Fit Maniaczka napisał(a):

    Hej :))) powiedz mi jak wygląda Twój trening? 🙂 Ogólnie to kuleczki są fajną przekąską po treningu, tylko troszkę mają za mało białka w stosunku do węglowodanów … I jeśli wykonujesz trening siłowy to więcej przydałoby się na regenerację 🙂 Dorzuć jogurt naturalny np. z miodem czy owocami albo twarożek i będzie idealnie :)))

  12. OLA napisał(a):

    Hej, a co sądzisz o tym, żeby zamiast mleka 2% użyć jakiegoś sojowego bądz kokosowego? 🙂

  13. Dietetycznie Zakręcona Urodowa Fit Maniaczka napisał(a):

    Jasne, super pomysł! :))) na kokosowy to już będzie bajka 🙂 sojowe też super :))) muszę zdmodyfikować wpis 🙂 wtedy miałam tylko takie pod ręką :)))

  14. Kasia napisał(a):

    A co jesli nie mam miodu? 🙂 Może być cukier brązowy ?

  15. Dietetycznie Zakręcona Urodowa Fit Maniaczka napisał(a):

    Wiesz co miód fajnie to „połączył” hm powinno się udać też cukrem, tylko koniecznie zrób to wtedy jak kasza będzie ciepła i dodaj cukru do kaszy jak będziesz ją gotować 🙂 i daj znać :)))

  16. Kasia napisał(a):

    Ok dam znać, oby wyszło, bo jutro rano mam gości i co ja zrobię jak nie wyjdzie 😀

  17. Dietetycznie Zakręcona Urodowa Fit Maniaczka napisał(a):

    Lody schowane w zamrażarce 😀 Tak na wszelki, nie no żartuję 🙂 powinno wyjśc idealnie 🙂 możesz dodać mleczka kokosowego jak masz do mleka, więcej tłuszczu łatwiej to połączy 🙂

  18. Kasia napisał(a):

    Ok, dzwoniłam do męża – kupi miód, nie będę się stresować 🙂

  19. Dietetycznie Zakręcona Urodowa Fit Maniaczka napisał(a):

    hahaha :))) i jak wyszło? :)))

  20. Kasia N napisał(a):

    Ja zrobiłam dziś 🙂 jestem wielkim fanem kokosa a rafaello to już w ogóle. Poczułam ten zapach i odleciałam – mój smak. Włśnie się studzą i do lodówki 🙂 Spróbowałam jednego na ciepło pychaaaaa.

  21. Dietetycznie Zakręcona Dietetycznie Zakręcona napisał(a):

    Cieszę się bardzo <3 Ojj tak zapach kusi, a smak bajka :))))
    Teraz kombinuję, nad wersją bez kaszy sam kokos to będzie wgl odlot :))))

  22. Kasia napisał(a):

    Mi sie wydaje kasza caly czas twarda dosc dlugo gotuje i nic mleczko mi sie wygotowalo a ona ciagle twarda ????

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyrights © 2015-2016 SUZETTE. All Rights Reserved.

Facebook